Lai pieteiktos distances kredītam, klientam ir jāaizpilda pieteikuma anketa, sniedzot pamatinformāciju par sevi – vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta adrese, tālruņa numurs, kā arī jānorāda oficiālo ienākumu un potenciālo izdevumu apmērs. Neatkarīgi no aizdevuma summas nebanku kredītdevēji nepaļaujas tikai uz patērētāja sniegto informāciju, bet izmanto daudzpakāpju maksātspējas pārbaudi. Uzņēmumu klientu maksātspējas pārbaudes sistēmas vērtē tūkstošiem dažādu kritēriju, kuri ļauj ne tikai ar augstu precizitāti noteikt klienta šī brīža finansiālo stāvokli, bet arī prognozēt, vai un kā tas varētu mainīties kredīta atmaksas laikā. Katra, no pirmā acu uzmetiena nenozīmīga detaļa, kredīta pieteikuma aizpildes procesā kredītdevējam ir nozīmīga klienta kredītreitinga un kopējā “digitālā nospieduma” veidošanā.