11/1/2017

4finance Akadēmija iepazīstina studentus ar modelēšanas un datu analītikas metodēm mārketinga kampaņās

4finance Akadēmija iepazīstina studentus ar modelēšanas un datu analītikas metodēm mārketinga kampaņās

26. oktobrī Lielirbes ielas 17A telpās risinājās kārtējā 4finance Akadēmijas lekcija. Šoreiz ciemos pie uzņēmuma bija ieradušies Latvijas universitātes Biznesa vadības fakultātes bakalaura programmas 3. kursa studenti, kurus ar prognozējošo modelēšanu un datu analītiku iepazīstināja 4finance Biznesa analīzes departamenta vadītājs Atis Verdenhofs.

Atis Verdenhofs, kurš šobrīd mācās Rīgas Tehniskās Universitātes doktorantūrā un lasa lekcijas arī Latvijas augstskolās, klāstīja par atdeves mērīšanas instrumentiem mārketinga kampaņās, modelēšanas un datu analītikas metodēm, kā arī statistikas vērtību biznesa vadībā. Šī ir jau trešā lekcija, kas tiek organizēta “4finance Akadēmijas” ietvaros. Pirmās lekcijas tēma - «Start Up: ceļš no idejas līdz pat veiksmīgam uzņēmumam», otro lekciju vadītāja mārketinga daļas vadītājs Harijs Poikāns, kurš pastāstīja par «Mārketinga projektu izaicinājumiem nebanku kreditēšanas nozarē».

Lai veicinātu lekcijas laikā apskatītās vielas apguvi, studenti tika aicināti izpildīt arī praktisko uzdevumu, pielietojot lekcijā iegūtās zināšanas. Darbs pie uzdevuma tika veikts piecās komandās, un veiksmīgākā no tām saņēma veicināšanas balvas.

Papildus informatīvai un iedvesmojošai lekcijai, studentiem tika piedāvāta iespēja doties ekskursijā pa “4finance” moderno atvērtā tipa biroju un vērot uzņēmuma darbiniekus darba procesā.

Arī turpmāk studentiem tiks piedāvāta iespēja viesoties 4finance un uzklausīt profesionālu vadītāju pieredzes stāstus par tādām tēmām kā kvalitātes kontroles loma klientu apkalpošanā un pārdošanā, kā arī par investoru piesaisti, finanšu kontroli, plānošanu un dažādiem juridiskiem jautājumiem.

"Statistikas nozīmi biznesa attīstībā nedrīkst novērtēt par zemu. Par spīti stereotipiem statistika un datu analīze var būt aizraujoša, un tās prasmīgs pielietojums var palīdzēt uzņēmumam efektīvāk sasniegt īstermiņa un ilgtermiņa mērķus. Mūsdienīgas datu vākšanas, modelēšanas un apstrādes tehnoloģijas ļauj ļoti precīzi paredzēt patērētāju uzvedību un prognozēt, kādi mārketinga instrumenti konkrētajā patērētāju segmentā nostrādās vislabāk. Kā zināms, biznesā lielākos panākumus gūst tas, kura rīcība ir  precīzākā un pilnīgākā informācija. Tāpēc manas lekcijas galvenā atziņa ir tā, ka statistika nav jāmīl, bet tā ir jāsaprot," stāsta 4finance Biznesa analīzes departamenta vadītājs Atis Verdenhofs.

Par 4finance Akadēmiju

Lai sniegtu savu ieguldījumu topošo profesionāļu attīstībā un, paužot savu sociālo korporatīvo atbildību, 2016. gada 11. aprīlī tika uzsākts projekts "4finance Akadēmija". Reizi pusgadā, realizējot sadarbību ar kādu no Latvijas lielākajām augstskolām, pieredzējuši 4finance eksperti – nodaļu vadītāji – iepazīstinās ar uzņēmuma pieredzi dažādās jomās un stāstīs par dažādām aktuālām tēmām, ko ietver alternatīvo finanšu pakalpojumu nozare – mārketings, finanses, FinTech, datu analīze, juridiskie aspekti utt., tādējādi iedvesmojot studentus savu profesionālo plānu pilnveidei.